Відкритий лист компанії
UMC
Якщо вам буде цікаво дізнатись про думку, яка склалась в
мене про компанію UMC, то вона слідуюча:
- тарифи на послуги зв’язку надмірно високі;
- угоду, яку я уклала з компанією UMC, є наслідок дезінформації в засобах
ЗМІ про так звані „вигідні пропозиції”, в результаті чого я вже третій рік
не можу розірвати цю угоду;
- рахунки, які щомісячно я отримую від компанії, містять в собі незрозумілі
терміни, щоб розібратись в них необхідно мати економічну освіту. Мене не
цікавлять різні терміни типу ПФ, ПДВ, баланс, бонус, пакет і таке інше. Я
хочу мати лише маленький папірець типу:
Дата |
Розмовляла (хвилин) |
Сума до сплати |
Замість цього, я щомісячно отримую 800 г. поліграфічної продукції (І це за
мої гроші!). Хіба я надавала UMC таке право?
- UMC в односторонньому порядку змінило умови надання послуз зв’язку, а саме:
вхідні дзвінки стали безкоштовні, а ціна не змінилась. Вхідні дзівнки стала
сплачувати моя сім’я, сплачуючи UMC через компанію Укртелеком. Таким чином
послуги мобільного зв’язку стали коштувати вдвічі більше.
- щом сплатити рахунки, необхідно стояти в черзі. ЦЕ ГАНЬБА!!!
Своїм дітям і онукам я накажу: НЕ МАЙТЕ СПРАВ З UMC!!!
Aнастасія |