Відкритий лист компанії UMC    

Якщо вам буде цікаво дізнатись про думку, яка склалась в мене про компанію UMC, то вона слідуюча:
- тарифи на послуги зв’язку надмірно високі;
- угоду, яку я уклала з компанією UMC, є наслідок дезінформації в засобах ЗМІ про так звані „вигідні пропозиції”, в результаті чого я вже третій рік не можу розірвати цю угоду;
- рахунки, які щомісячно я отримую від компанії, містять в собі незрозумілі терміни, щоб розібратись в них необхідно мати економічну освіту. Мене не цікавлять різні терміни типу ПФ, ПДВ, баланс, бонус, пакет і таке інше. Я хочу мати лише маленький папірець типу:

Дата Розмовляла (хвилин) Сума до сплати

Замість цього, я щомісячно отримую 800 г. поліграфічної продукції (І це за мої гроші!). Хіба я надавала UMC таке право?
- UMC в односторонньому порядку змінило умови надання послуз зв’язку, а саме: вхідні дзвінки стали безкоштовні, а ціна не змінилась. Вхідні дзівнки стала сплачувати моя сім’я, сплачуючи UMC через компанію Укртелеком. Таким чином послуги мобільного зв’язку стали коштувати вдвічі більше.
- щом сплатити рахунки, необхідно стояти в черзі. ЦЕ ГАНЬБА!!!

Своїм дітям і онукам я накажу: НЕ МАЙТЕ СПРАВ З UMC!!!

Aнастасія

Hosted by uCoz